Sunday, September 12, 2010

سرنوشت دخترهایی که مهدی فداکار شیرکده-نوشهری به آنها تجاوز کرده بود چه شد؟

سرنوشت دخترهایی که مهدی فداکار شیرکده نوشهری به آنها تجاوز کرده بود چه شد؟
مهدی فداکار شیرکده کثیف متجاوز پس از تجاوز به دختران وبلاگ نویس شاعر پاک نوشهری شروع به پخش فیلم های مستهجنی که مخفیانه از صحنه های جنسی با این دخترکان بیچاره درست کرده بود، نمود و در سایت های یوتیوب و لایولیک پخش کرد و خود با کمال پررویی به خارج از کشور(افغانستان) فرار نمود.
تعدادی از این دختران دست به خودکشی نافرجام زدند و تعدادی دیگر برای حفظ آبرو از خانه و کاشانه فرار نمودند و تعدادی معتاد و گوشه نشین و افسرده شدند و حداقل دو نفر به دست برادر و پدرشان کشته شدند.
اسامی این دخترکان بی چاره وبلاگ نویس بی ناموس شده متعاقبا به دست شما خواهد رسید.
زمزمه های به نقل از سایت رادیو مهدی فداکار به گوش می رسد که مهدی فداکار بی شرف به نوشهر بازگشته و باز به شغل سخیف جاکشی و ک__و=ن خر گزاری در دبیرستان های نوشهر و چالوس ادامه می دهد.
ما جمعی از وبلاگ نویسان شاعر نوشهری و چالوسی از مهدی فداکار اعلام برائت می کنیم و می گوییم که این شخص هرگز یک بیت شعر نسروده است و کتاب پا به پای ابرهای او نوشته و سروده دو نفر: سیده زبیده و سیده زهرا صاحب وبلاگ های تلنگر باران و خلوت روشن بوده است که این فرد کثیف و بی ناموس زن خراب به جای مزد یه حالی به این دو دادند که جزئیات آن به طور مشروح در سایت رادیو مهدی فداکار موجود است.

4 comments:

  1. بی شرف دست بردار از این کثافت کاری
    با آبروی مردم بازی نکن

    ReplyDelete
  2. زن مهدی فداکار را بر بگا که یه عده دانش آموز را بی آبرو کرد

    ReplyDelete
  3. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100912154012AA2MLzP

    ReplyDelete
  4. مهدي فداكار فداکار مهدی زن باز فروش فاحشه
    رقیه خدابنده سیده زبیده حسینی آلما حیدرپور ساناز مهرگان سیده زهرا حسینی فاطمه اختصاری

    ReplyDelete