Tuesday, June 15, 2010

مهدي فداكار سگ باز جآكش ايدزي دزد ادبي نوشهري چالوسي گزارشگر مي شود

ميدونی مشکل من با گزارشگر جماعت از کجا شروع شد؟ از زمان زيدان. اون دريبلی که ميزد و بعد از اون هر کی اون شکلی روی توپ ميچرخيد، اين فردوسی پور ميگف "دريبل زيدانی ميزنه". بابا به جان خودم ما تو کوچه از اين دريبلا ميزديم اون وقتا! يا هرکی پا عوض ميکرد رو توپ، اينا ميگفتن "مثل دنيلسون پا عوض ميکنه". اين که ديگه از دريبلای ساده گل کوچيکه برادر من!

کلّاً من با اين گرته برداری لفظ به لفظ از گزارشگرای خارجی مشکل دارم. چون اونا کف ميکنن شمام باس بکنين؟!

حالا چی شد اينو نوشتم؟ سر اين بوقای جام جهانی. بابا اينا به جان خودم همين بوق استاديومی های خودمونن! هيچ فرقيم ندارن با اینا. حالا هر بار وسط گزارش نميدونن چی بگن، زر زر ميکنن که "بله... صدای بوق های مخصوصی که تماشاگران به صدا در ميارن شنيده ميشه".

هیچم مخصوص نیس مسخره ها...

No comments:

Post a Comment